Крем для рук у подарунок до замовлення!
EN UA RU
Будні з 9:00 до 18:00
Зворотній зв'язок
EN UA RU

Обмін і повернення товару



Ви отримали посилку, а в ній інший продукт або чогось не вистачає? Під час огляду посилки на пошті ви помітили, що товар пошкодився в дорозі? На жаль, таке іноді трапляється. У подібних випадках сповістіть нас про проблему, і ми намагатимемося вирішити її разом якомога швидше.

1. Якщо при отриманні посилки доставлений товар не відповідає замовленню, залиште посилку на пункті видачі або у кур'єра, в разі кур'єрської доставки, і зв'яжіться з нашим менеджером телефоном: 0 800 501 161.

2. Якщо проблема виявлена ​​пізніше, коротко опишіть ситуацію, прикладіть фото або відео товару, який ви придбали у нас і хотіли б повернути, надіславши лист з використаної для оформлення замовлення адреси на наш e-mail: info@naturemed.ua

Якщо товар не відкритий, а цілісність упаковки не порушена, протягом 14 днів з моменту покупки ви можете повернути продукт. Якщо по товару виявлено брак упаковки, і ви хотіли б його повернути, зверніться до нас за телефоном: 0 800 501 161 і ми постараємося знайти рішення проблеми.

На жаль, навіть найвідоміші бренди не застраховані від збою на виробництві. Якщо ви виявите брак, повідомте нам. Наш менеджер запропонує можливі рішення, а в разі обміну або повернення товару розповість, як відправити нам посилку.

Будь ласка, обов'язково зберігайте упаковку зі штрих-кодом товару. При зверненні ми попросимо надати і сам товар або товари, що входили в набір (без пошкоджень під час розпакування і використання), всі комплектуючі та упаковку товару зі штрих-кодом, а також документ, що підтверджує придбання товару у нас.

Орієнтовно протягом 14 днів після отримання посилки ми вивчаємо товар, який повернувся, і приймаємо рішення про повернення грошових коштів. Для повернення коштів нам потрібно буде уточнити номер банківської карти, ІПН і ПІБ власника карти. Вас додатково сповістять про статус повернення коштів.

Просимо не повертати нам товари, придбані в іншому магазині, продукцію, якою ви користувалися, а також засоби, щодо яких немає аргументованих причин для обміну або повернення. У всіх інших ситуаціях ми намагатимемося допомогти вам швидко і легко оформити обмін або повернення.

Залишилися питання? Звертайтеся за телефоном: 0 800 501 161.