Подарунки до замовлень від 200 грн!
EN UA RU
Будні з 9:00 до 18:00
Зворотній зв'язок
EN UA RU

Що виділяє натуральну косметику NATURE.med®серед інших брендів?

Популярні бренди натуральної косметики пропонують велику кількість косметичних б'юті-засобів. Розібратися в тому, чим відрізняється продукція різних брендів, і скласти для себе список топ-засобів непросто. Крім особистого досвіду, у цьому зазвичай допомагають рейтинги, огляди та відгуки про продукцію.

Бренд NATURE.med®має хорошу репутацію серед шанувальників натуральної косметики. Він являє собою природну концепцію б'юті-догляду від українського виробника «Георг Біосистеми». Принциповий підхід до виробництва косметичної продукції полягає в тому, що на організм людини позитивно впливають природні компоненти з регіону її проживання. Тому для рецептур косметики NATURE.med® відбирається рослинна сировина з екологічно чистих регіонів України.

Оригінальність рецептур косметичних засобів NATURE.med®

Ключовим компонентом у складі б'юті-продуктів для обличчя та тіла стали Onion Flavones®або флавони цибулі, позбавлені запаху за запатентованою технологією. Аналогів цим біологічно активним речовинам немає в жодній косметиці світу! Завдяки спеціальній технології отримання вони зберегли в собі всю користь цибулі для шкіри.

Кращі бренди натуральної косметики використовують у своїх продуктах те, що даровано природою, але Onion Flavones®є тільки у NATURE.med®!

Склад косметичних засобів для догляду за волоссям включає Garlic Flavones®(флавони часнику), а також екстракт цибулі, позбавлені запаху. Ці природні компоненти позитивно впливають на стан структури волосся та їхню кількість.

Хороший б'юті-догляд досягається внаслідок комбінації Onion Flavones®і Garlic Flavones®з іншими натуральними інгредієнтами.

Основні цінності бренду NATURE.med®

Усі косметичні засоби NATURE.med®розробляються за єдиної концепції, з урахуванням 4 основних цінностей бренда:

  1. Люди. Кращий бренд натуральної косметики той, що прислухається до своїх клієнтів. Тому зворотний зв'язок від споживачів і бізнес-партнерів обов'язково враховується під час розробки косметичної продукції.
  2. Науковий підхід. Продукти розробляються штатом фахівців у сфері медицини й косметології. Усі засоби проходять кілька стадій тестування перш, ніж потрапити до споживача.
  3. Традиції. Спираючись на традиції українок використовувати природні компоненти для б'юті-догляду, у складі продуктів основний акцент зроблено саме на натуральних компонентах.
  4. Лаконічність. Косметичні засоби мають назви із зазначенням основного ефекту. На кожну упаковку нанесена коротка змістовна інформація про властивості, склад і особливості продукту.

Для гарантії якості та безпеки продукції вона проходить численні випробування в сертифікованих лабораторіях і дослідницьких відділах.

У прагненні бути кращими серед брендів: особливості розробки натуральної косметики

Косметика NATURE.med®добре пізнавана, зручна у використанні й радує приємними ароматами. Постійний моніторинг б'юті-ринку, збір та аналіз зворотного зв'язку від клієнтів дозволяє точно визначати:

      комбінації інгредієнтів у рецептурах;

      оптимальні форми випуску;

      об’єми упаковок.

Споживачі беруть участь у створенні кожного продукту, висловлюючи думку щодо його консистенції, запаху, особливостей застосування і дизайну упаковок.

Близькість до своїх споживачів зумовлює лояльність і довіру до бренда NATURE.med®!