Популярні бренди натуральної косметики пропонують велику кількість косметичних б'юті-засобів. Розібратися в тому, чим відрізняється продукція різних брендів, і скласти для себе список топ-засобів непросто. Крім особистого досвіду, у цьому зазвичай допомагають рейтинги, огляди та відгуки про продукцію.
Бренд NATURE.med®має хорошу репутацію серед шанувальників натуральної косметики. Він являє собою природну концепцію б'юті-догляду від українського виробника «Георг Біосистеми». Принциповий підхід до виробництва косметичної продукції полягає в тому, що на організм людини позитивно впливають природні компоненти з регіону її проживання. Тому для рецептур косметики NATURE.med® відбирається рослинна сировина з екологічно чистих регіонів України.
Ключовим компонентом у складі б'юті-продуктів для обличчя та тіла стали Onion Flavones®або флавони цибулі, позбавлені запаху за запатентованою технологією. Аналогів цим біологічно активним речовинам немає в жодній косметиці світу! Завдяки спеціальній технології отримання вони зберегли в собі всю користь цибулі для шкіри.
Кращі бренди натуральної косметики використовують у своїх продуктах те, що даровано природою, але Onion Flavones®є тільки у NATURE.med®!
Склад косметичних засобів для догляду за волоссям включає Garlic Flavones®(флавони часнику), а також екстракт цибулі, позбавлені запаху. Ці природні компоненти позитивно впливають на стан структури волосся та їхню кількість.
Хороший б'юті-догляд досягається внаслідок комбінації Onion Flavones®і Garlic Flavones®з іншими натуральними інгредієнтами.
Усі косметичні засоби NATURE.med®розробляються за єдиної концепції, з урахуванням 4 основних цінностей бренда:
Для гарантії якості та безпеки продукції вона проходить численні випробування в сертифікованих лабораторіях і дослідницьких відділах.
Косметика NATURE.med®добре пізнавана, зручна у використанні й радує приємними ароматами. Постійний моніторинг б'юті-ринку, збір та аналіз зворотного зв'язку від клієнтів дозволяє точно визначати:
• комбінації інгредієнтів у рецептурах;
• оптимальні форми випуску;
• об’єми упаковок.
Споживачі беруть участь у створенні кожного продукту, висловлюючи думку щодо його консистенції, запаху, особливостей застосування і дизайну упаковок.
Близькість до своїх споживачів зумовлює лояльність і довіру до бренда NATURE.med®!